Havas Henrik önkívületi állapotba került + videó

A tanár úr kikészült! - Ezt látniuk kell!

Havas Henrik ma egy elképesztően szürreális Facebook-bejegyzést írt:

„Teljesen feldobódtam, hogy sikerült kiengesztelni a Havasnét, de megszólalt a mobil, és azt hallottam, hogy »Bohár Dániel vagyok, és azt szeretném kérdezni…«. Természetesen megkérdeztem, hogy normális-e, aztán amikor kinyomtam a telefont, azon kezdtem töprengeni, hogy ez a Bohár akár vendégeskedhetne is nálunk, lenne, aki helyretegye.”


 

Az ügy előzménye, hogy a minap Bohár Dániel riporter felhívta a közismert balliberális közéleti szereplőket, így köztük Havas Henrik „Tanár urat” is, hogy megkérdezze tőlük, a dollárbaloldalhoz befolyt mintegy négymilliárd forint külföldi kampánypénz valójában mire lett elköltve.

Erre a bukott balliberális médiaszemélyiség csak azt tudta mondani ordibálva, hogy szerinte „nem normális” a Megafon munkatársa.

A gyakorlatilag már minden csatornától kirúgott baloldali megmondóember nem adott magyarázatot ezúttal sem a szürreális viselkedésére.

Borítókép: Havas Henrik (Fotó: Nemzeti Sport)

www.magyarnemzet.hu 

 

 

Megjegyzések