Kovács Ákos mindenkit megdöbbentett

Ami a kommunistákat bosszantja, az tetszik neki...

Sosem szerette sem a kommunistákat, sem pedig azok szellemi utódjait. A liberális véleményterrorral ellentétben büszke magyarságára, a hazafiságra, pont azokra az érzelmekre, amelyek évszázadokig természetesnek számítottak és meghatározták a magyar kultúrát, a magyar művészeteket. Kovács Ákos Kossuth-díjas énekes az az ECHO TV Jó reggelt! című műsorának október 23-i adásában úgy vélte, sajnálatos, hogy még mindig nincs meg a valódi konszenzus a forradalommal és a szabadságharccal kapcsolatban, pedig lenne igény az igazi emlékezetkultúra kialakítására.
Kovács Ákos szerint, ha lassan is, de „becsorog” a helyére szent forradalmunk akár a történelem által, akár a művészek, vagy televíziós műsorok által. Hozzátette: évszázadokon keresztül a hazafiság, a szerelem, a szakrális tematika adta a művészetek alapját.

Arra a felvetésre, hogy ez beillik-e lázadásnak, Kovács Ákos kifejtette, a liberális uralom van a kultúra minden területén, s ma a lázadás azt jelenti, ha valaki konzervatív.
Azok a politikai erők, akik ma konzervatívnak nevezik magukat picit később lettek konzervatívok, mint én. Mit hoztam magammal a gyerekkoromból, Azt, hogy nem szeretjük a kommunistákat, de nem lehet róla beszélni. Egyféle narratívát mondtam, kölyökkoromban is azt mondtam, ami a kommunistákat bosszantja, az nekem tetszik, ez máig így van. A kommunisták szellemi utódjairól is beszélek
– tette hozzá.

A teljes beszélgetés ITT tekinthető meg.
 
 

Megjegyzések

  1. IGAZA VAN ÉN UGYAN AZON A VÉLEMÉNYEN VAGYOK MINT A MŰVÉSZ ÚR , ÉN HA CSAK TEHETEM MNIDÉGÉG IGYEKSZEM A KOMCSIKAT BOSSZANTANI MERT SAJNOS MÉG IGEN SOK VAN BELŐLÜK!sok idő kell még ahhoz ,hogy teljesen ki kopjanak én már nem érem meg!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. IGEN pl. Orbán Viktor, és Lázár, valamint Kövér László ezek komcsik.

      Törlés

Megjegyzés küldése